Tjänsten passar dig som lockas av att arbeta med förstklassig kundservice med fokus på kundnöjdhet, merförsäljning och winback via telefon, chatt, mail och sociala medier.

Vanligt förekommande ärende är allt från beställningar, fakturafrågor, schemafrågor, ändringar och reklamationer som hanteras professionellt, enkelt och personligt för att tillgodose våra kunders behov och skapa värde för båda parter.

Utöver att du får möjligheten att arbeta med en spännande tjänst i ett framtidsföretag med stark tillväxt så erbjuds du friskvårdsbidrag och fast lön enligt gällande kollektivavtal. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning.

Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Höganäs med ett inledande arbete hemifrån efter introduktion pga rådande pandemi.

Din profil

För att lyckas i rollen tror vi att du:

– Är självgående, prestigelös, tar stort ansvar och visar engagemang i det du gör.
– Är en naturlig relationsskapare som har förmågan att anpassa kommunikationsstil och språk till mottagaren.
– Har erfarenhet inom service.
– Motiveras av att arbeta mot mål, vilka du når genom din prestigelöshet och ditt engagemang.
– Behärskar svenska flytande, i såväl tal som skrift.
– Har god datorvana.

Ansök rollen här